Slappdag..

Dagen idag då.. gick upp vid kvart i tio.. kollade på våra bästa år o käkade sen frukost..

packade upp lite.. slängde in min stooora resväska i bastun haha.. sen löste jag korsord o allmänt slappade innan jag traskade ner till holiday för spa-behandling av engo..
Sjuuuuukt härligt va det..
Efteråt satte jag mig i deras relaxrum o drack te o läste en tidning.. lyx lyx..

efter att jag hade handlat lite på ica va det dags o traska hem.. bra att dom bor högt uppe med en brant backe sista biten, verkligen :P

åt flingor o macka o läste expressen..

hade fått avin om mitt paket med kameran, så det va bara till o traska ner igen för o hämta den.. o nu sitter jag här i stationshuset o laddar inför hemgången :P

emma slutar lites efter sju ikväll sen ska vi ut o äta..

imorgon blir det ev ltie shoppning, här finns helt mkt affärer.. sen på torsdag e det äntligen dags att ge sig upp i backarna! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0