Ooookej

Jaha, nu funkar det o det jag skirvit innan blev också publicerat.. ooookaj!

Igårkväll va jag skrivsugen, men blog.se strejkade, så klart.. så, jag fick skriva på lunar :P

hääär kommer det jag skrev ;)


Idchen!
Igår 21:57
Övrigt, 2 läsare totalt
Detta skriver jag bara för att förgylla din tillvaro en gnutta.. :P

o delvis även för att blogg.se strular deluxe.. stööörigt.. En annan störig grej är att FlyMe gått o konkurs o jag skulle flyga med dom till sthlm nästa måndag, för att se flyga vidare till Östersund (o sen buss till åre :P )
Så, nu blir allt helt invecklat.. kan ev åka upp med Sterling, gratis, men det e inte säkert.. plus att då får jag vänta på arlanda i flera timmar.. drygt.. :/
jaja, det löser sig på nått sätt.. :)

En annan (enda?) bra sak med att blogga här är att man kan se vem som läst.. förrutom dom töntarna som har fejklunar.. hej-jag-är-12-år-och-står-inte-för-mina-handlin gar. typ.

Imorgon kommer mor o far hem från gran canaria o veckan som sambo är över :/ Har varit så himla mysigt att träffas varje dag, även om det inte blivit så mycket varje dag eftersom vi jobbar olika tider.. Men ändå.. sovit tillsammans i en vecka iaf.. myyys.. :)


Nu tror jag bestämt det blir lite glass.. för min del iaf.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0