Nytt försök..

Okej, här kommer inlägget jag skrev igår, som inte vill publiceras.. grr..


"Blogg.se har ju verkligen fungerat problemfritt på sistonde.. jo, tjenare.. Helt dryg.. vet ju att ni alla vill välsa vad som händer i mitt innehållsrika liv :P

Skulle ju fixa papper o åka o handla igår, men jag va redan supertrött o fick huvudvärk, så jag la mig framför tv'n o somnade o sov jättegott en timme.. :)

Så det blev att vi tillsammans åkte till Toppen o handlade mat.. räkor, vitlöksbröd o avokado.. jammi..!

Efter vi sett Du är vad du äter ( Vet egentligen inte varför jag ser det, gillar inte Anna Skipper för 5 öre.. men men.. ), så lekte jag frisör o gick loss på Bejbis hår.. haha, helt kul o klippa :D o det blev inte jättefult heller :P"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0