Min dag :D

Födelsedagen går mot sitt slut.. fast jag kommer bli firad mer i helgen ;)


Blev väckt i morse med sång o frukost på sängen av bejbi.. goda ostfrallor med skinka, mjölk o nypressad jucie.. O så fick jag jääättefina tulpaner.. Och så får jag välja ut en storstad som vi ska åka på weekend till.. iihh..! :) Jag e sugen på Italien, blir isåfall Milano eller Rom.. Nån som har nån åsikter eller förslag? :)


När jag kom hem i förmiddags fick jag present av föräldrarna.. 2 jättefina skålar o pengar till Åre-resan, tack tack :)
O så fick jag strumpor av Iris ;)

Idag på jobb kom Frida o Basti förbi o gav mig finfina blommor.. jättegulligt.. O så har det ringt folk o grattat.. både hem, på mobilen o till jobb..! :)
O så sms o sådär.. Trevligt trevligt!

När jag kom hem så fick jag present av bröderna, en typ mini-skyltdocka som man hänger smycken på.. haha, det lät ju snyggt :P
Får slänga upp en bild nån dag :)


På fredagblir det kalas för släkten o på lördag kommer tjejerna hit... massa firande.. :D



Nu ska jag duscha, sen blir det sängen, e sjukt trött..


Tack för alla grattis-kommentarer i bloggen förresten :P


Kommentarer
Postat av: carro

tack så mycke.. de värmer.

2007-03-06 @ 23:49:59
URL: http://carolinewahlberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0