Lördag..

När klockan ringde i morse va min första tanke att det va nån som ringde, och att jag inte orkade svara. Sen kom jag på att det va alarmet o att det va jobb som gällde idag.

Blev en riktigt bra dag på jobb. Solen sken o det kändes helt vårigt. Jens drog ut bord o stolar på uteserveringen o folk satt i solen o njöt.. Såg grymt härligt ut!
Själv ut jag lunch utomhus.. på baksidan.. lä och sol, underbart!

Mindre bra att sätta sig här, Tempot som man haft upp eunder dagen sjunker ganska snabbt.. fötterna dunkar lite..

menmen, bara att gilla läget :)

Ska göra lite mer jordnötssås nu, planera nån fördrink o små fixa lite, sen blir det snabbdusch o kl 19 kommer tjejerna.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0