Lista..

Höger- eller vänsterhänt: Högerhänt..
Humör just nu: Längtansfull (heter det så? :S )
Favoritgodis: Choklad.. o glass :D
Kläder just nu: Gråa mjukis, vitt ribbat linne, turkosblå morgontofflor från IKEA :P
Musik just nu: Värsta schlagern - Linda Bengtzing o Markoolio
Sommarplaner: Jobba jobba jobba. Åre, playan o njuta :D
Hur många kuddar sover du med: Två, en bra-för-nacken-kudde o en ganska platt..
Spelar du nåt instrument: Nooope
Morgon- eller nattmänniska: Ehm.. inget, haha :D
Vem är viktigast för dig: Kan inte bara välja en.. :/
Bio eller promenad: Promenad
Är du kittlig: mmm..
Snarkar du: När jag e förkyld.. o ibland annars ;)
Stjärntecken: Fisk..
Äckligaste insekten: alla...?
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Oj.. trolla fram glass, som man blir smal av? :P
Vad vill du jobba som? Vill jobba med det jag gör nu, dvs på café.. O nån gång med att hjälpa människor på ngt sätt... (Hej-jag-vill-bli-fröken-sverige)
Stökigt eller välstädat? Vill ha välstädat, men ja.. ;)
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? Mjaa.. hoppas att jag nån gång komemr göra det :) 
Gillar du att sjunga? Jaaa.. fast folk gillar inte all lyssna :P
Anser du att du är stark? Beror på vem man jämför med ;)
Vad gör du om du får hicka? Blir sjukt irriterad..! Sen dricker vatten uppochner..
Vad längtar du mest efter just nu? Dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0