Jobbigt..

Har länge varit trött på mitt 3abbonemang.. 3 är egentligen bara bra om ALLA man ringer till har 3. Annars e det ganska kasst..

Så, igår va jag inne på Expert o byta abbonemang o fick ny mobil.. Tråkigaste med ny mobil: Lägga över alla nr..
Mitt nya simkort e spärrat o fungerar inte i min gamla mobil, o simkortet jag har nu, funkar bara till 3 mobiler.. o jag har inte blåtand på min gamla mobil.. Alltså, jag får lägga in alla nummer "för hand".
Dagens I-landsproblem, i know.. men ändå :P

För övrigt så känns det lite jobbigt o vänja sig vid ny mobil.. vill ju bara ha kvar allt som det va.. samma insida men ny utsida typ :P


På tal om ny utsida.. Om nån vill piffa till mig blogg så e ni HJÄRTLIGT välkomna! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0