Bränd...

Grymt trött idag.. Kommer aldrig i säng i tid o sover inte så jättebra.. :/ Skönt med sovmorgon imorgon iaf. Sen e jag ledig på fredag, jobbar 8.30 - 16.30 på lördag sen e jag leeeedig! I hela 9 dagar..! Varav 7 kommer spenderas i Åre.. yey!


Hmm.. helt plötsligt blev texten i kursiv stil o jag får itne tillbaka det.. :S


Jaja.. igår lyckades jag, återigen, bränna mig.. Förrutom den gången jag fick 90gradigt vatten+kaffesump på min hand så har det bara varit små-brännskador innan..
Men igår så lyckades jag på nån vänster bränna insidan av underarmen på mackgrillen.. Invändigt e den 225 g o jag antar att det e liknande temperatur på utsidan.. Trots att jag bara snuddade vid det, kände knappt det (förrutom brännandet då :P ) Så gjorde det såååå ont.. o blev tokrött på en gång.. Som tur e kom jag på att vi har en aloe veraväxt, så jag klippte av en bit, sprättade upp den o gned mot brännskadan... o det hjälpte massa!

Men det ser inte vackert ut.. :/

112030-132




Kommentarer
Postat av: Kenza

Det är hans hus.

2007-03-07 @ 22:06:24
URL: http://KENZAAS.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0