Arlanda..

Kommer till sturup o på incheckningen säger dom att mitt plan är inställd o där finns plats på mig på nästa plan om jag vill åka med det. låter ju bra.
förrutom att nästan plan  gick 16.45 o då landar ca 17.45.. samma tid som mitt plan till östersund lyfter.. SUCK

så det va bara att gå bort till sas-disken o boka ett flyg med dom istället.. det planet gick 35 min senare än det jag skulle åkt med, vilket gjorde att jag hann med att äta lunch, toast oscar.. jammi :)

när jag sätter mig i ska äta upptäcker jag att jag glömt en sak... KAMERAN! nej nej neeeej!
Ringer hem för o höra om den e där ellre om jag räkat lägga den i mitt bagage.. o jodå, den ligger där hemma..
jaja, pappa skulle iaf va snäll o skicka upp den.. :)


Flygningen upp till sthlm gick väl mindre bra.. eller, flygningen i säg gick bra, men jag mådde allt annat än bra.. sjukt jobbigt va det.. där va som tur va en snäll flygvärdinna iaf som va snäll o tog hand om mig.. o så hade jag en söt vovve brevid mig.. :)

Nu har jag checkat in, gått omkring lite, blivit pålurade ett re:members kort o hittat min gate... 1 timme o 5m in tills mitt plan lyfter o datorn e typ den bästa tidsfördiften.. :P


förresten snodde dom min fanta vid säkerhetskontrollen.. jag visste visserligen att dom skulle göra det, men ändå.. :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0