Spark i röven tack

Åh, jag kommer inte loss.. Har fått i mig frukost men det typ det enda "vettiga" jag gjort idag.. suck.
det e ju inte så heller att jag inte har nått o göra, för det har jag;

*göra mig iordning, dvs borsta tänderna, klä på mig o snabbmejka..
*kör till toppengallerian, leta present o handla lite mat
*bädda sängen osv
*vattna blommorna
*planera middag och lunch..eller bestämma mig för att låta bejbi ansvara för middagen :P

börjar jobba om 1 timme o 40 min så jag borde ju verkligen sätta fart. fint väder det ute också o här sitter jag. inomhus.
suck.


varför känner mig mig deppig..?

Kommentarer
Postat av: Engo

Lojse...Spark i röven på dig!
Har suttit här på arlanda sen 06.00 imorse...sjukt!
Men det är ganska skönt då har man hela dagen på sig sen...sååååå lojse upp o hoppa ut o gå=)

2007-06-20 @ 07:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0