Sista studenten 2007

Igår va det Stoffes tur att ta studenten. tyvärr va det kallt när dom gick ut, men vad gjorde väl det?! :) Åh, får värsta klumpen i halsen när man ser hur glada alla är.. :)

Festen va toklyckad iaf.. maten va suuupergod, godaste studentmaten iår! (jag fixade bara pastasalladen, så jag försöker inte ge cred till mig själv :P )

Efter en lång dag så va jag trött o vi tänkte bege oss vid 12.. trots att alla som gick innan 12 fick en mindre utskällning av caroline :P
Hur som helst så blev det röjning istället o sen en massa dans. Kvart i 2 "kom jag på" att jag faktiskt skulle upp om 5 timmar för o jobba så då va det dags att traska hem :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0