paj paj

jag har blivit helt kass på o skriva här.. tror det måste va vädret "alla andra" e också dåliga på o uppdatera i sina bloggar tycker jag..
oh well, på sommaren ska man itne sitta inne o knappa på datorn ändå :D

i onsdags efter jobb åkt ejag o bejbi på shoppingrunda.. handlade mat o massa pajskal :D
Lagade pajer på kvällen o jag somnade framför tv'n :P
Igår fick vi ett ryck o storstädade bejbis lägenhet.. det behövdes.. :P

sen tog vi med oss en tacopaj o en blåbärspaj+vaniljsås o körde iväg.. körde till häckebergslott (?) o slog oss ner i skogen, precis vid vattenbrynet.. myyys :)

På kvällen blev det fotboll.. nån blattekids sålde biljetter till oss.. dom sa att det va sittplats, men när vi sen gick så såg vi att det va ståplats. så vi tog tillbaka våra pengar o trodde det va kört.. eftersom vi ville sitta o bara hade 160 kr - tillsammans..
men så träffade pappa en kund där som fixade in oss gratis :D


Idag har jag varit hos caroline o hjälpt henne o hennes föräldrar o förbereda allt inför stoffes student.. Dom har massa otur med vädret, men det lär bli en lyckad kväll iaf :)


Nu e  det duschen nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0