Midsommarafton

Midsommarfirandet inleddes traditionsenligt med fika hos farmor. Massa mackor, glass o jordgubbar o sötaste Izabel :)

  

Mätta och belåtna körde vi ner till Emil o Skanör där det va familjemiddag o massa hundar :P

Efter anslutning av henke sandra o jones, o många om o men bar det av till höllviken o konstigt nog till en gammal klasskompis till mig. där va det organiserad midsommarfest o en salig blandning människor.. lite skolkompisar, internet-folk o en gammal barndomsvän BV, som jag nog inte träffat på säkert 10 år.. skoj skoj.

Helt plötslig satt vi på bussen till Falsterbo, där vi skulle bada. Då blev det dock inte. Emil traskade iväg själv o jag o bejbi bestämde oss för o gå o hälsa på Linus när vi ändå va i närheten.. Utanför kyrkogården så träffade vi Camilla, som jag inte träffat sen i.. augusti..? 
Det va himla kul o se henne, även om platsen kanske kunde varit bättre.. men där va så himla fint nere.. massa vita blommor o levande ljus.. Gick även bort o sa hej till Britta innan vi gick ner till stranden en stund..

Bussresan hem va en historia för sig.. O jag blir så trött på alla bortskämda, inskränkta kids som tror dom är så jävla duktiga... Rikta er kritik mot rätt folk nästa gång..

Va helt ljus när vi gick hem från bussen o efter lite pizzaätande så somnade vi så gott så gott..

             
 
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0