Långsamma människor

Efter en sväng på Systemet (som gick snabbare än jag räknat med!) så gick jag in i en blomsteraffär för o handla blommor till farmor o mormor till imorgon. Jag tog 2 bunter med rosor o en bunta med blåklint o bad tjejen binda det till 2 buketter med lite grönt i. Jag lovar, det tog säkert en kvart! suck.
mamma hade gjort det på halva tiden o resultatet hade blivit mycket bättre. Skryt? Absolut, men såå sant! :)

Sen blev det lite mathandling på Toppen. jag glömde såklart inköpslistan hemma, men jag fick med allt ändå, bra där :D

Ställde mig i den långsammaste kön, som vanligt. fattar itne hur jag lyckas. dessutom va det nått strul med en vara som dom före mig i kön köpt så det tog en jäkla tid.
oh well, har hunnit hem, diskat undan, skrivit instruktioner till bejbi om middagen, läst lite bloggar o nu e det jobbet nästa.


Förresten har jag massa ont i min fot.. :S går o haltar, lagom sexigt! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0