Jag blir så arg..

.. när jag läser sånt här..

Mobbare tejpade fast fjortonåring

image269


Vad är det för sjuka vidriga människor som gör såhär mot en annan människa?!


Skolans rektor, Maria Berben-Lidén, ser mycket allvarligt på det inträffade och hon säger att skolan har vidtagit olika åtgärder. De har bland annat haft samtal med de inblandade, de har tagit fram en handlingsplan och mobbningsjouren har kopplats in.

Bra där rektorn, verkligen!
Inte.


Om jag hade fått bestämma så skulle dom som gjorde detta själv få bli fasttejpade på träd på Gustav eller nått.. För att själva få smaka på sin egen medicin..


- Nu måste vi sätta oss ner och prata med mamman. Pojken har skolplikt och det är vår skyldighet att se till att han gör sin skolgång.

Är skolplikten det viktigaste här?
Stäng av idioterna, att dom missar saker i skolan får bli deras problem, dom får väl gå om eller nått, vem bryr sig?!



Åh, jag blir så sanslöst arg av sånt här..


http://sydsvenskan.se/malmo/article242636.ece

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0