Fixardag..

Efter jobb idag åkte jag o mor till Trelleborg. Inhandlade studentpresenter till Terese, Stoffe, Sarah o Johanna.. utan några större problem, faktiskt.
Sen va det klänningsjakt som gällde.. efter ett par negativa miner och kommentarer från mamma, så hittade jag till slut en jättefin :)
Så det blir den klänningen på tessans student på fredag o även på stoffes student nästa freda.. på sarah o johannas student på torsdag blir det nog klänningen jag köpte i åre.. alla klänningar e gravid-klänningar, så man slipper gå o hålla in magen :D

När vi kom hem så va bejbi här.. han hade först sovit framför tv'n, sen la han sig här i sängen o somnade.. o då va jag inte sen att hänga på.. blev en skön tupplur :)

Efter middagen blev bejbi sugen på efterrätt, så vi stack till Konsum där det inhandlades passionsfruktsformage, brylepudding o pannacotta.. ( Måste tillägga att dte va bejbi som köpte, och vill ha, allt detta..!)
Vi glömde handla grädde, så pannacottan får vi ta en annan dan.. men brylepudding o formage blir det strax.. tror dock itne jag gillar brylepudding.. :S


Men först ska jag kleta färg i hela håret, har bara i utväxten nu.. när jag e färdig med det så blir det till att vaxa benen.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0