Blötlagd bejbi

Tidigt i morse tog storebror o lillebror planet till kreta.. några timmar senare va det mamma o pappas tur o åka dit.. såå, jag har världens FF.. hö hö :P

Bejbi ska bo här denna veckan o det ska bli supermysigt.. :)

Va rejält trött efter jobb idag o tänkte sov middag när jag kom hem.. hade precis lagt oss i sängen o satt på Vänner, när det knackade på dörren. Öppnade o där stod kusinen! Hon hade varit på äventyr i Trelleborg o passade på o titt ain hos oss.. det gjorde hon rätt i :)
Så jag satte på kaffe o tog fram blåbärspaj från kylen, mums mums :)

Blev en liten powernap efter Emma åkt iaf.. skönt.. Sen blidde det pajbakning (så klart :P)
Jag o bejbi myste till det rejält o hade lite picknick i sängen framför tv'n.. heelt okej.. har bosatt oss i mor o fars sovrum nu, dom har en gigantisk säng (2,40) o så har vi lyft dit tv'n också.. :D


Nu ligger bejbi i badet o jag ska strax gå ner o tvätta honom :P haha, stackaren har skadat båda händerna o e plåstrad o bandagerad o allmänt handikappad :P


image324

Bröderna.. o jo, bilden har ett par år på nacken.. ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Oj.. inte meningen att störa er ju.. :(

2007-06-17 @ 18:39:30
URL: http://emmiis.blogg.se
Postat av: Louise

Haha, du störde inte :)

2007-06-18 @ 12:47:34
URL: http://lojse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0