Skitväder..

regn regn regn. suck.

vill bara ligga i sängen o mysa med bejbi.. :/
ta ett långt varmt bad o sen glo på tv heeela dagen.. riktigt bara dega..'

men, här e ingen bejbi, o jag börjar jobba om 1½ timme...
Imorgon är jag ledig.. Måste städa då o sen ladda mentalt inför lördag.. :P Jobbar 11-23.30.. minst.. Cheferna är på bröllop så jag har dessutom ansvar för det mesta..


åh, ibland önskar jag att min blogg inte va offentlig för alla.. Ibland händer det såna sjuka grejjer på jobb som man skulle vilja skriva av sig om, men det går inte. O då menar jag inte bara om det skulle hända nån negativa grejer..
Jag skulle aldrig kunna "hänga ut" min arbetsplats, mina chefer eller arbetskamrater.. o absolut inte våra kunder heller för den delen..

Vi har haft en hel del kända personer hos oss sen vi öppnade o även om jag har en förkärlek till kändisar så vill jag bara inte skriva ut här vem personerna är.. 

Haha, shit va präktig jag låter.. ;)
Nu blir det en varm dusch iaf :)


Ha en bra dag i regnet mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Karin

Vart jobbar du någonstans?

2007-07-05 @ 20:02:34
Postat av: Moa

Man borde ha två bloggar, en lösenordsskyddad som bara vissa eller en själv får läsa, sen en offentlige, pretty smart faktiskt ;P :)

2007-07-05 @ 20:23:16
URL: http://gunke.blogg.se
Postat av: Louise

Karin:
Jag jobbar på ett cafe i Höllviken..
www.beanbar.se :)
Moa: Iofs, men helt drygt ändå på något sätt.. :S

2007-07-05 @ 22:17:22
URL: http://lojse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0