Skithund deluxe

Jag va sjukt rastlös innan, så mamma föreslog att jag o zacki skulle gå ut med iris.. Jag tänkte att vi kunde gå med henne i kanalskogen, men zacki visste tydligen ett bättre ställe i skanör, så vi körde dit istället.. stället han menade va på ljungen o visst, där va stora ytor för flisan o springa o hoppa på.. Dock fanns där också stora högar med koskit som iris tyckte det va jäääättekul o rulla sig i.. o så hoppade hon ut i det sörjiga vattnet.. o så rullade hon sig i koskit, o så vattnet o så rullade hon sig i sanden..

Fyyy vad hon såg ut..! gick bort en bit där dom lägger ut sina båtar så att hon fick bada av sig det värsta.. sen när vi kom hem så va det rakt in i duschen.. som hon stank..! Schamponerade henne TRE gånger för o få henne ren.. o när jag va klar sprang hon såklart rakt ut på gräsmattan o rullade sig :P


image296

Såhär ljus o fin va hon iiiiinte....


Kommentarer
Postat av: Emma

Men guuud så söt!!!

2007-07-13 @ 19:55:31
Postat av: Louise

Jag vet ;D

2007-07-13 @ 19:57:14
URL: http://lojse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0