Jodå..

Jag lever fortfarande.. ;)

Men jag orkar bara inte blogga så värst mycket nu för tiden..


I torsdags lekte jag iaf med Engo hela dagen.. Hon färgade mina ögonbryn o -fransar o sen åkte vi ner till Bean Bar o fikade.. Helt mysigt va det o va på "andra sidan" ;)
Efter massa snack i våra mysiga soffor så åkte vi hem o bytade om, sen in till stan, hämtade upp Mollan, köpte lite picknick o sen till Pildammarna. Där vankades det Sommarchansen.. Fel person som vann, men Håkan Brinck va iaf sjuuukt grym. Haha. Eller inte. Haha..

Igår va det mysdag med mammi.. :) Vi åkte till Nova Lund o shoppade loss lite grann båda två.. Myspys!


Har jobbat idag, jobb imorgon också, sen 7 dagars semester.. Ska bli himla skönt.. :)

Måndag morgon packar jag o Bejbi in oss i bilen o kör iväg.. iihhh, ska bli så himla kul!
Blir Uppsala på kvällen, där det blir middag med Frida o, förhoppningsvis, hennes Sebastian.

På tisdag blir det Allsång hela dagen. Allsången i säg ser jag väl inte jättemycket framemot, det har verkligen gått utför i år.. Har tom bara sett 2 avsnitt.. Annat va det på Lasses tid, då satt man klistrad o allt va bara så mysigt o härligt småtöntigt.. :)
Hur som helst, så ser jag väldigt mycket fram emot att få träffa Hanna o Ida! Oavsett vad några töntiga människor tror om sig själva så är Hanna o Ida som sanna Allsångsstammisarna! :D


Nu ska jag hoppa in i duschen, månadsmiddag med tjejerna ikväll.. :)


image348

Min o Engos Allsångs-debut.. 2004.. tillsammans med Hanna o Ida

image349

2005 - Hanna o Idch fixar så klar platser på första parkett ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0