Hektiskt

Okej, nu är sommaren riktigt på gång.. iaf på jobb.. puh! Riktigt hektiska dagar alltså!
Massa folk, helt tiden o det e superskoj! Man brer mackor som aldrig förr o ändå räcker det aldrig ändå.. sanslöst :)

Kul när folk kommer in efter dom ätit endast för o berätta hur otroligt gott dom tyckte det va.. sånt uppskattas :)

Känns som det mesta kretsar kring jobb just nu, o att det e allt jag pratar om.. men so be it. Jag älskar mitt jobb o dom som verkligen känner mig vet hur fantastiskt detta är för mig.

Att sen vissa människor får en o vilja slita håret av sig är en annan femma.. ;)


Igår va det Månadsmiddag med tjejerna. Eskil höll i trådarna denna gången o det blev Nyhavn på Möllan..

Tyckte det va ett himla bra förslag jag kom med.. eftersom alla jobbar o e upptagna på sina håll så träffas man ju så himla sällan.. så en gång i månaden ska vi ses o käka middag.. o så går det runt mellan oss vem som håller i det.. o den som gör det fixar datum så alla kan o bestämmer ställe o så.. najs najs!


Nu ska jag pyssla lite mer på rummet o här inne.. känns såå skönt o bara få rensa undan en massa..


tex så har alla vhs-band & brödernas gamla kalle anka tidningar åkt ner i lådor som nu ligger under sängen här inne.. blev galet mycket plats över i bokhyllan :)

Helt kul ändå, kollade datumet på en kalle anka tidning som låg överst i en hög.. den va från 1990! kanske kan bli värdefull nån dag, vem vet.. ;)



Imorgon börjar jag 15 o det ska bli galet härligt med sovmorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0