Fråga mig inte varför..

.. men jag ställde klockan helt tidigt i dag.. o med helt tidigt menar jag 9:45.. tidigt för mig då jag somnade typ halv två i natt..

Jobbar eftermiddag/kväll denna veckan o eftersom att det e horse show så har vi öppet till 23 varje dag..  Mån-tis så stängde jag med Lissi o eftersom vi har så mkt skit för oss så va jag inte hemma förrens halv ett i måndags o ett i tisdags..
Jag o Lissi har verkligen så grymt kul ihop..

"Då kan han ju ha sitt trädgårdscafe!"

Jag o Lissi har stora problem med att rulla bort soptunnan..
"Jag känner mig som en tjej nu"
"Du är en tjej, med din puderrosa topp o allt.."

"Alla tröjor som ligger slarvigt hamnar i skamvrån!"


Idag är det inte riktigt ligga-och-sola-väder, så jag tänkte va duktig o vaxa benen.. Sen blir det jobb från 15.. samma tid imorgon, lär dock bli kvar sent imorgon kväll, ska ha livemusik..
o sen börjar jag jobb 7.30 på lördag.. wheey!

På kvällen blir det Båstad o Lasse B, men mer om det en annan dag.. :)


image347


Kommentarer
Postat av: Louise

Jag vet varför du steg upp tidigt!
Du är ju en supertjej som körde o handla blommor till mig på bröllopsdagen.
Tack!
Mamsi.

2007-07-19 @ 12:55:09
URL: http://lojse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0