Chokladpudding..?

verkar som om det, äntligen, har slutat regna.. hör ingen smatter mot rutan iaf..  :)

Har precis ätit en liten skål med fitnessflingor o fil... känns väldigt fitness när de är så söta att man inte behöver ha varken socker eller banan till.. :P
Himla bra o äta såhär sent, jag vet.. Men dygnet blir liksom felvänt när man börjar 15 o slutar 21.30

på tal om onyttigheter så funderar jag på om jag sk aäta upp chokladpuddingen som står i kylen.. skulle va såå gottigt..
dock har jag redan ätit chokladpudding idag... sån man köper färdig som har nått vitt på toppen som ska föreställa grädde.. :P Köpte varsin sån till mig o jens, tyckte vi behövde lite uppmuntran på jobb när det va mörkt o regnigt ;)


Blir nog sjutton chokladpudding alltså.. o vänner.. får sitta upp i sängen o kolla dock, lägger jag mig ner lär jag somna.. mindre bra eftersom jag ska köra ner till falsterbo sen o hämta bejbi som är ute med några kompisar.. eller nått :)



image339

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0