Paus..

Liten paus i städandet.. ;)


Klädsel
Vad har du på dig idag:
Mjukisbyxor o grå kortärmad tröja..
Vad använder du just nu för skor: Olika, denna veckan har det mest varit bruna vinterstövlar..
Favoritfärg på kläder: Bra fråga.. vet inte..

Senaste person som
Sov i din säng:
Jag själv :P
Du pratade med: Mamma tror jag..
Du delade en drink med: oj, ingen aning
Du gick på bio med: Henkan, Stoffe, Martin o Mia
Du gick på stan med: Mammi
Skällde på dig: Kommer inte ihåg, så det måste varit ett tag sen ;)

Senaste
Låt du hörde:
John Lennon - Imagine
Film du såg: Nån Beck..
Mat du åt: Macka med ägg & kaviar
Kram: Mamma i morse
Puss: Typ en vecka sen..
Fest: Henkans examen o födelsedagsfest!
Känslan: Ilska över en gammal sak som dök upp när jag städade..
Ilska: Haha, se ovan..
Resa: Sthlm med mamma i augusti måste det bli..
Glädje: Snön igår!
Dröm: Sovdröm? Minns inte..
Boken du läste: Oj.. 100 höjdare tror jag.. :S
Personen du träffade: Räknas familjen? Sista "utomstående" va Johanna på jobb igår..
Personen du pratade i telefon med: Frida
Personen du fick sms av: Ola
Gången du åt en 7-eleven korv: Aldrig ätti deras korv, däremot en grymt äcklig pastagrej i somras på Arlanda.. IRK!
Gången du var utomhus: Igårkväll
Gången du sov: Inatt... lääänge
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår.. fast utan storebror, men han bor ju inte hemma, så jaa.. :)
Saken du köpte: 2 jeans i fredags

Om dig
Namn: Louise
Ålder: 21 (22 i mars :P)
Smeknamn: Lojse, Lojboss på jobb haha
Syskon: Storebror o lillebror
Sysselsättning: Världens bästa jobb.. Gör mackor, står i kassan, gör gott kaffe :P och bakar! :D
Linje/klass: Samhälle-ekonomi.. Härliga minnen.. inte. Hoppade av efter 1½ år.. nått av det bästa jag gjort..
Hårfärg: Mörkbrunt.. nästan svart faktiskt.. :)
Ögonfärg: Bruuna
Skostorlek: 40-41 bigfoot jaaa

Allmänt
Ska bli skoj:
Åreresan i mars!
Ska inte bli skoj: Fortsätta städningen :/
Sötast i världen: Oj.. Iris kanske? ;)
Sparar till: Borde spara till Åre-resan :P Sparkonto finns, lär väl gå till framtida flytt osv..
Väntar på: Bättre tider? :P
Pålägg som gäller: Creme cheese, kyckling, bacon, banan, creme fraiche o sweetchili.. på grov baguette som grillas.. goooodaste mackan som jag gjorde igår :D
Önskar jag var bättre på: Skriva snyggt o komma upp på morgonen
Dagens dryck: Mjölk till frukosten
Vad saknar du? Snöööön.. lite mys o pirr i magen skulle inte suttit fel heller..
Tre band/artister: Jadu.. Amy Diamond har blivit en favorit de senaste dagarna.. O Lasse B såklart! :)
Vad har du gjort idag: Ätit frukost, kollat lite på Gilmore Girls, städat en massa..
Var det kul? Inte städandet :P
Brukar du svära mycket? Försöker att inte göra det..
Har du pojkvän/flickvän? Nope..
Är du kär? Tror inte det nej..
Isåfall vem? ?
Hur tidigt stiger du upp: typ 7.15 när jag börjar 8.. olika annars..
Är det bra eller dåligt? Alltid segt o gå upp, oavsett vad klockan är..
Gillar du att slåss eller? Nej nej nej. Det är töntigt att slåss!
Vad ska du göra ikväll? Kolla på "I en annan del av Köping" :)
Hur många timmar sover du per natt? Kanske 7 timmar?
Vem är snyggast i världen? Svårt.. Fredrik Ljungberg e dock het som få..
Vad är det för veckodag? Söndag
Är du uppväxt i stan eller på landet? Det finns åker ganska nära, så jag antar att Höllviken e landet :P
Har du utländska föräldrar? Nej
Vad lyssnar du på för musik nu? Sting - When we dance.. minnen..
Öl eller Vin? Vin isåfall
Vad längtar du till: Åre-resan (börjar jag bli tjatig? :P)
Vem hatar du: Ingen, fast en hel del avsky till en viss person bubblade upp innan..


Jag älskar mina naglar, men det e jobbigt att inte kunna klia ordentligt.. vet en som inte kommer gilla det.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0