Nya tag..

Idag har jag varit ledig o det har varit massa skönt.. fick lite sovmorgon, sen har dagen spenderats i stan. Åkte först in o fixade mina naglar, dom e så fina nu:) Sen mötte jag upp mamma o så gick vi o åt mumsig lunch. Lunchen följdes av jeansshopping o gå-omkring-ande, innan vi avslitade dagen med varsin ansiktsbehandlig, hääärligt :)


Annars har veckan varit bra, började på bästa sätt med snö i måndags! Helt lovely, som jag längtat! Allt blir så himla vackert när det e snötäckt.. ahh.. älskar det!

Har försökt börja "styra upp" mitt liv lite denna veckan.. Nu e det slut med bagels o andra mackor till lunch, nu e det lunchlådor som gäller. Och cykla till jobb varje dag. O försöka hålla sig ifrån alla mumsiga kakor på jobb.. O så har jag börjat på boxningsträning.. Jobbigt som tusan, men ändå kul, o så grymt skönt efteråt! ;)


Efter lite småklydd sådär så blir det nu en hel vecka i Åre i mars (måndag morgon till måndag kväll istället för måndag morgon till fredag morgon). Jag längtar redan :) 


Nu blir det lite fredagsmys med mor. Ska titta på Let´s Dance, äta Ben & Jerry-glass (man får ha en frossar-dag ;) ) och sticka! Jepp, jag har börjat sticka! haha, får se vad det blir av det hela ;)


PS. Amy Diamond e helt superbra.. O helt ung.. Galet! :)


I know it hurts
For what it's worth
It can only get better


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0