Folk..

Vissa människor får en verkligen att undra alltså.. Står allt egentligen rätt till? Hade gärna gått närmre in på detaljer om olika personer som betett sig väldigt märkligt de senaste dagarna, men eftersom man aldrig vet vem som hittar hit så väljer jag att låta bli :)

Caroline kom in på jobb idag en studn innan jag skulle stänag o frågade om jag ville följa med till Trelleborg.. va nån tjejkväll på Vero Moda.. Klart man tackade ja.. ;)
Kom hem med ett par jeans o en skjortklänning.. najs najs :)


Gårdagen började sisådär. va på himla dåligt humör o tryckte i mig en kaka på morognen på jobb, vilket fick mig på ännu sämre humör.. :/
Men, humöret blev bättre under dagens lopp, och framåt kvällen va det på topp ;)

Ah, skönt att "prata ut" lite.. Kolla läget o se så att allt e lugnt typ.. Och så slippa sova själv.. underbart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0