Yesterday..

Jobbade igår.. blev en himla massa moppande eftersom folk drog med sig slask in :P
Vi fixade lite snittar till en affär i längan som nyöppnat efter en renovering.. där hade blivit grymt snygg o hon hade fått in massa snygga kläder.. kliade en aaaaning i fingrarna.. ;)
Fastnade direkt för en jeansklänning som jag SKA ha.. om den passar dvs :D


Väl hemma så blev det ett varmt mysigt bad.. :)

sen blev det bråttom bråttom.. ovanligt när det gäller mig :P

På kvällen blev det middag o bowling på Big Bowl med lite blandat folk.. himla skoj, förrutom att jag e kass på bowling.. Lyckades tappa klotet bakåt haha, helt galet.. men det va skoj o dom andra slapp förlora ;)


Kom hem hyfsat tidigt.. ganska trötta båda två.. somnade på sängen, ovanpå täcket.. jag hade varken klätt av mig eller borstat tänderna.. kul o vakna efter typ en timme o behöva gå o göra det.. :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0