Tre..

Hmm.. inge vidare att äta frallor till frukost.. men det fanns inte så mycket annat att välja på ;)

Önskar jag kunde säga att jag mår bättre idag.. men.. nope..
sjukt drygt, helt lå¨ngdragen förkylning.. :/


oohh, åt ben & jerrys chocolate fudge brownie igår... jag vet jag tjatar, men det e typ världens godaste glass.. tokgod chokladglass.. men stoora bitar av sega o gooooda brownies!

Frida kommer hit om en stund.. ska gå bort till triangeln,, tänkte shoppa skidbyxor som jag spanat in.... sen blir det nog inte så mycket mer, e lite smått pank.. :P


Nu blir det dusch :D



Posing på Tosselilla, Bo01, Midsommar o mer posing på Eskils poolparty  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0