Tisdag..

Mysig morgon, låg o snoozade i typ en timme.. haha.. :)

sen va jag duktig o åt havregrynsgröt till frukost.. o så invigdes min inflyttningspresent, en kaffekokare!
Jag höll mig dock till gröten.. haha, jag e nog ett hopplöst fall när det kommer till kaffe.. Jag e nog den enda "baristan" som inte gillar kaffe :P

Kom hem lite efter nio, kl 10 va det dags för träning.. kändes att jag inte tränat på 2 veckor.. Men det va grymt skönt o få träna igen! Imorgon blir det boxning! :D

Hann med att få i mig pytt i panna o två stekta ägg efter träningen innan jag begav mig till jobb.. Lite skitsnack o mycket skratt..

"Du blir du den onda vargen typ"

hahahahahahaha


"Jag hoppade framför tåget"

Ett riktig mirakel att du står här då.. :P


Ahh.. vi va nog lite övertrötta.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0