Söndag..

jaha.. då va helgen slut.. gör mig inte så mycket faktiskt, e ju kul o jobba!

haha, lät kanske lite ironiskt, men det e sant. Jag gillar o jobba. Iaf där jag jobbar nu.. händer alltid något kul o man träffar alltid nya roliga människor..!
På tal om det, för ett par veckor sen var där ett par inne o åt.. o tjejen va jättefint gravid.. hon va smal i övrigt, men hade en jättemage... Så himla fint!
Iaf, i fredags va dom inne igen o då va magen borta.. Haha, blev helt förvånade.. men så låg där ju ett litet knyte i vagnen.. sweet! :)


Hur som helst.. planerna för dagen va att städa rummet.. som vanligt :P
men det har itne blivit så.. nu e det dessutom för sen/mörkt för att dammsuga.. kanske slänger in kläderna i garderoben iaf..
Är ju bara det som krävs för att det ska bli snyggt.. o så dammsugning..


Annars har jag mest gjort ingenting idag.. Suttit här, kollat tv... vaxat benen.. börjar få in snitsen på det nu ;)


Snart blir det efterrätt här hemma.. Chokladpudding!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0