Snodd lista...

DAGENS:
Klädsel:
Just nu mjukisbyxor, linne och hoodtröja
Frisyr: Uppsatt, tillbakadragen lugg
Låt: Another Day - Amy Diamond
Tv: Let´s Dance
Vill ha: Bättre karaktär
Tråkigaste: Röran på mitt rum
Roligaste: Bra fråga..

SENASTE PERSON SOM:
Sov i din säng: Jag..
Såg dig gråta: Vet inte.. mamma kanske?
Fick dig att gråta: Minns inte
Fick dig att börja skratta: Måste varit Jens ;)
Du gick på bio med: Henkis, Stoffe, Mia o Martin
Du gick på stan med: Mamma.. eller, traskade omkring lite igår kväll med Zacki..
Skickade ett e-mail till dig: Mammi
Skickade ett sms till dig: Zacki

HAR DU NÅGONSIN:
Sagt "Jag Älskar Dig" till en pojkvän och menat det:
Nee...
Bråkat med ditt husdjur: haha, nej.. men skällt  på Iris ibland när hon e tramsig o skäller en massa :P
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa daga: Inte vad jag kan minnas..

HAR DU NÅGONSIN VARIT I:

Norge: Nej
Danmark: Klart
Finland: Nope
Island: Nix
England: Nej
USA: Nej
Frankrike: Nope
Italien: Ja
Spanien: Nej
Grekland: Ja
Schweiz: Nej
Thailand: Nope
Kanada: Nej
(Värst vad berest man är :P)

EXTRA STUFF:
Vad är du mest rädd för:
Inget jag vill berätta om...
Vart vill du gifta dig: I en mysig kyrka.. Ödekyrkan kanske?
Vem hatar du verkligen: Ingen faktiskt
Varit kär: Jepp :)
Kör du bil: Klart
Har du ett jobb: Ja, världens bästa!
Gillar du att ha folk omkring dig: Ja. Eller både och..:D
Är du ett hälsofreak: Oh ja.. not :P
Är du ensam nu: I rummet ja, övriga familjen kollar på TV
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Nån bra man hör under dagen..

FAVORIT:

Rum i huset: Vet inte.. mitt rum kanske?
Typ av musik: Bra musik :D
Parfym: Är ingen direkt parfym-människa så jag vet inte.. :S
Månad: December o typ juni-juli
Mat: Får man svara efterrätter? :P
Dricka: Vatten går alltid hem..
Godis: Choklad
Tidning: Svensk Damtidning? :P
Film: Oh, svårt.. Notting Hill e ju en klassiker :)
Skor: Har inga favorit skor.. kanske mina Scholls-tofflor jag har på jobb?! :P
Outfit: Fler bra frågor?
Serie: OC, Vänner, Sex and the city, Gilmore Girls.. :D
Skolämne: Skolan va trååååkigast..:/
Djur: Iris! :D
Lag: Forza Malmö - Heja di blåe

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit: Nope
Köpt någonting: Oh ja :D
Varit sjuk: Nej, dock nyst några gånger
Sjungit: Lite kanske? ;)
Sagt "Jag Älskar Dig": Nej
Träffat någon ny: Träffar nya människor på jobb varje dag..
Saknat någon: Lite ;)
Kramat någon: Jajamensan..
Pussat någon: Mmm... ;D
Ätit: Mackor till frulle, fil o musli till lunch, kotlettgratäng till middag.. Ben & Jerry-glass till efterrätt :P
Svurit: Hoppas inte det :P
Blivit sur: njeä
Tränat: Cyklat hem från jobb iaf :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0