Mer lista..

VAD HADE DU I DIN MUN SENAST: En lakrisfisk

NÄR MÅR DU BRA: När saker o ting e bra, o mina nära o kära mår bra :)

VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER: Oj.. vet inte.. just nu är allt blått :P

KAN DU LAGA MAT: klart! :)

VAD TYCKER DU OM FÖTTER: Att mina e fula :P

ÄR DU SMART: lagom ;)

VAD HAR DU PÅ DIG: Sundsbrallor, vit långärmadtröja, MFF-hood o tjocka strumpor :)

ÄR DU AKTIV I SKOLAN: Blev väl sämre med det för varje år som gick..

VAD SAKNAR DU: Underbara minnen..

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST: Vet inte.. känns som det va till nått tv-program, men minns inte vad eller när..

VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET: Nee..?

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR: jaa.. trots att jag åkte hem ;)

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN: mjölk!

VAD SKA DU GÖRA I SOMMAR: Jobba jobba.. Åre, playan, kompisarna, njuuuta! o äta glass!

PROJEKT JUST NU: Bli frisk :P

VAD BORDE DU GÖRA: Städa kanske?

VAD VILL DU GÖRA NU: mysa...

ÄR DU POLITISKT AKTIV: nope

VILKEN IDROTT SYSSLAR DU/HAR DU SYSSLAT MED? Boxning :P

HAR DU HAFT SEX MED NÅGON SOM VAR DUBBELT SÅ GAMMAL SOM DIG SJÄLV? Haha, nej!

TROR DU PÅ KÄRLEK VID FÖRSTA ÖGONKASTET? kanske..

HAR DU SPYTT OFFENTLIGT? säkert när jag va liten :)

VAD ÄR DET PINSAMMASTE DU GJORT PÅ FYLLAN?Nada

ÄR DU NÖJD MED DITT LIV? Onödigt att gå omkring o va missnöjd..

VAD VILL DU JOBBA MED? Mat o människor.. så typ det jag gör nu :)

VAD LYSSNAR DU PÅ FÖR MUSIK? blandat.. se listan nedan ;)

ÄR DU ELITISTISK? elivaddå? :S

KATEGORISERAR DU DEJ SJÄLV I NÅGON STIL? Knappast

VAD VILL DU SKA HÄNDA I DITT LIV? Kul grejer.. :)

VAD GÖR DU IMORGON? Träna ev.. jobba.. kolla Gilmore Girls ;)


Kanske liiite bättre iaf..?


Nu blir det Saltön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0