Kalas..

Va ju på 30årskalas igår.. Kusinens sambo som fyllde år..

Jag o mamma va på IKEA på dan för o köpa present.. tänkte att det skulle vara ett säkert ställe för o hitta nått.. o det va det också! :D

Blev 12 ölglas, 12 snapsglas, och 12 underlägg.. O presenten blev uppskattad! :)


O så klart "stal" Izabell showen som vanligt.. haha.. hon e såå söt.. trots att hon under kvällen mest gnällde om nån annan än mamma, pappa, mormor eller Per hade henne.. :P

Men sen mot slutet av kvällen va hon så snäll så o jag satt o matade henne med vinddruvor.. Efter att jag skalat dom.. :P haha.. :)

112030-111

Jag o Bella


112030-112

Puss puss


112030-113

Blomsterflicka ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0