Johanna Sällström..

Jag fick en liten chock i onsdagskväll när jag hörde att Johanna Sällström hade dött.. Helt sjukt.. Känns ännu mer tragiskt när det mer eller mindre framgått att hon begått självmord.. usch..

Kom o tänka på när jag va heeelt såld på alla såpor som gick.. Började skicka brev till några i Tre Kronor, fick svar o sen gick det utför.. haha.. :P
Tror jag skickade brev till typ alla skådespelarna i Tre Kronor, Rederiet, Skilda världar, Vänner & Fiender, Vita Lögner och Nya Tider.. gaaalet..

Fick iaf svar av väldigt många. En del skickade "bara" ett signerat foto, en del svarade även kort på mina frågor o vissa skrev "riktiga" brev.
O så fick jag lite annat smått o gott.. En cd-singel (Tina Leionberg "Pilla" i Tre Kronor), orginalmanus, gruppbilder, broschyrer osv..

Allt finns inplastat o organiserat i min lilla Kändispärm ;)



Helt sjukt hur mycket tid jag lagt ner på den.. Men då betydde det mycket för mig :)


Iaf.. kom ifrån ämnet lite.. Johanna Sällström va en av dom som va trevlig o tog sig tid till att skicka ett brev till mig.. Hennes autograf kanske kan komma att bli värdefull..
Tidiningarna har ju skrivit en massa om henne tycker jag..

112030-92

Vila I Frid

Kommentarer
Postat av: Jojje

Hej!

Det är 4 år sedan ditt blogginlägg så jag har ingen aning om du kommer att se min kommentar överhuvud taget Lojse.



Jag tänkte bara säga att jag samlar på autografer, tyvärr saknar jag Johannas autograf, så om du kan tänka dig att sälja den så hör av dig.

Den är värdefull för mig iallafall :)

2011-04-13 @ 13:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0