I brist på annat..

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
2 st, hem- och cykelnyckel. Har dock aldrig den med. Jobbnyckeln har jag för sig.
Vilken svordom använder du mest?
Vet inte.. :S
Äger du en iPod?
Nope, känner inget behov av att ha en heller .)
Vilken var den senaste filmen du såg?
Girls Just Wanna Have Fun
Har några av dina vänner barn?
Nej
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Resa till familjen!
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
Både och e gott, men mjölk är nyttigare :P
Tittade du på tecknat när du var liten?
Klart!
Hur många syskon har du?
En st storebror och en st lillebror
Äger du några band t-shirts?
Nope, men jag har ett Allsång på Skansen-linne :D
Läser du för skojs skull?
Skoj o skoj.. läser tidningen varje dag..
Pratar du några andra språk?
Engelska så man klarar sig.. Annars inte så mycket nej
Har du en stationär dator eller en laptop?
Stationär.. eller vanlig som jag säger :P
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Inget måste, men gulligt om han gör det. Man kan bjuda varannan gång :)
Vad har du för väder?
Ingen aning, mörkt ute.. Men det va soligt innan idag, yay!
Har du en blogg?
Lite..
Vilket peronlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Att han avgudar mig.. haha.. nej, jag vet faktiskt inte.. ärlighet o humor e ju alltid ett plus :P
Gillar du din boendesituation?
Jadå, billigt o bra att bo hemma ;)
Äter du frukost dagligen?
Oh yes, vaknar hungrig :P
Vad var det senaste du åt?
Pannbiff (utan lööök), sås o potatis.. o lingon!
Gillar du senap?
Nope, gillar inte vuxen grejer som senap o kaffe :P
Vilken karaktär från en film eller tv-serie påminner mest om dig själv?
:S inget jag tänkt på..
Har du någonsin köpt något från eBay?
Nej, men från Tradera och Blocket
Tycker du om att krama folk?
Ja! Kramar är bäst!
Skulle du säga att du är trendig?
Haha, nej :P Har väl någotsånär hum om vad som är "inne" men jag klär mig i det jag trivs i :D
Äger du en digitalkamera?
Jepp jepp
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Inga jag kan komma på nu...



Jag mår inte bra :(

Det dunkar i huvudet, sticker i näsan och värker i kroppen. Blä.

Ingen träning ikväll och ingen imorgon förmiddag heller. Suck.,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0