Helgen..

Har varit kass på o skriva här i helgen.. så här kommer en liten update.

I fredags va jag som sagt i stan med frida.. käkade lunch, jag köpte skidbyxor o tittade ut en jacka.. jag kommer va sjukt snygg i backen ;)

Åkte hem på kvällen, åt middag, kollade på Så ska det låta som va såååå bra.. O så Erin Brockowich (?).. skitbra film.. Sen va vi grymt trött o somnade direkt..

Lyckades försova mig i lördags, mamma väckte mig 5 min efter jag skulle börjat jobba.. Till råga på allt så mådde jag sämre, igen o va tvungen o sjuka mig.. kändes mindre kul, spec när man försovit sig, men men.. :/

Gick o la mig igen under både täcke o filt o sov som en stock till 14... skööönt..

Kvällen blev lugn, Melodifestivalen o Min Stora Kärlek..


vaknade grymt hungrig idag o föreslog att vi skulle gå o käka brunch.. Va dock fullsatt på Vinylbaren så vi traskade bort till Möllan o åt nån alternativ brunch.. stekt ägg,  potatis, bacon, prinskorv o bröd.. gott, men jag skulle föredragit Vinylbarens bruch.. men det får bli en annan dag.. :D


Är grymt trött på att jag inte e frisk än.. förkylningen e betydligt bättre, men nu har jag ont i halsen o huvudet istället.. suck suck suck..


Nu blir det lite film, Sex and the city o nyponsoppa.. o förhoppningsvis somnar jag i hyfsad tid..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0