Härmis..

Vad heter du: Louise
Var bor du: Höllviken

Trivs du där: Jadå :)

Brukar du läsa horoskop: Ibland.. dock inget jag tror på :P

Har du körkort: Jajamensan :D

Favoritdjur: Hmm.. beror på i vilket "sammanhang" haha

Festar du mycket: Kan jag inte påstå
Sprit, cider, vin eller öl: Cider

Brukar du bli för full: Nepp

Antal kuddar i sängen: 4.. fast jag sover bara på 2, en bra-för-nacken-kudde o en vanlig ;)

Äger du ett busskort: Köpte faktiskt ett rabattkort idag!

Vad åt du till frukost: Majsbullar med skinka.. o mjölk!

Har du haft sex idag: Nope..

Nästa mål i ditt liv: Börja träna o va liiite mindre onyttig ;)

Hur svarar du i mobilen: Olika :D

Antal timmar sömn inatt: Typ 5-6.. För lite med andra ord..

Sov du ensam: Nope, hade bästa sällskapet :)

Din hobby: öhh.. lunarstorm? :P haha

Vad är det för veckodag?: Torsdag..

Vad åt du senast: En näve popcorn!

Vem fick du sms av senast: En småfull person som saknade mig ;)

Vem ringde dig senast: Frida

Godaste ölen du druckit: Öl e inte gott.. :S

Vilka hårfärger har du haft: Från ljusbrunt till väldigt mörk brunt.. O röda nyanser

Vad såg du senast på TV: Du är vad du äter, haha

Vad läser du för bok just nu: Har inte läst nån bok på lääänge..

Längd: 171,5

Skostorlek: 40-41... :$
Hårfärg: Mörkbrunt

Är du kär i någon: Kär är ett starkt ord.....

Vad gör du om ett år: Ingen aning.. förhoppningsvis jobabr jag på Bean Bar :D

Önskar du att du bodde någon annanstans: Njaee..
Dricker du: Försöker va duktig o dricka massa vatten!

Vilken parfym använder du: Använder sällan parfym..

Vilka skor använder du: Olika.. Scholls-tofflor på jobb :P
Dagens klädsel: Till o från jobb, jeans o v-ringad grå tröja. På jobb, jeans o beige pike-tröja. Nu, mjukiskläder :D


Nu blir det sängen.. o ett avsnitt av Sex and the city ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0