Fullt..

Har varit 2 väldigt intensiva dagar.. därav lite bloggande..

Igår:
Jobb till halv sju, inom farmor på hemvägen o lämnade mat, hem o bytade om snabbt, körde lillebror till sin innebandy, stack o tränade själv, hämtade lillebror när jag tränat färdigt. Hem, laga mat o äta samtidigt som Cityakuten, lite tv-tittande o sen sova..

Idag:
Träning, snabbt hem, äta o duscha, jobb 12-19, sitta i telefonkö i 45 min, vänta alldeles för länge på mat = huvudvärk (förlåt för gnället bejbi, det va gott iaf :D ), ringa Engo o nu sitter jag här o borde va redo för o sova redan..

Imorgon:
Jobba 8-16, hämta klänningen på Smile som jag fått undanlagd, till Expert o kolla ny mobil+abb, ev handla middagsmat, städa o stryka, fixa middag, träna 19.15


Så här fullt upp har jag inte haft sen.. ja.. länge.. :)


Tur att man kan varva ner med mys när man känner för det.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0