Frida

Igår va det exakt 10 år sedan jag träffade Frida för första gången. Det va i skidbacken i Björndalen när vi gick i samma snowboardskola..



Så snygga va vi då.. ;)


I alla fall så blev vi brevvänner efter en veckas åkning tillsammans..
Åren gick o det blev glesare mellan breven.. blev nån samtal då o då.. Sen på höstlovet i nian kom Frida hit! :)



Jaa, jag har snygga byxor o snygg väska :P


Efter det besöket va det "kört".. Vi hördes typ varje dag o blev riktigt tajta...!

Våren 2002 träffades vi väldigt mycket...! Först va jag uppe hos henne efter nyår nån dag..
Sen åkte hon med oss på skidsemester.. Hade en grymt mysig vecka.. Åkte bräda, åt god mat, sov mycket o pratade pratade pratade.. O nykära va vi båda två.. ;)




I början av sommaren kom Frida ner här några dagar o hon va med mig i skolan, vi trampade trampebåt i kanalen, va på stranden, badade nästan nakna mitt på dagen.. haha :P




Efter den intensiva våren (haha) så dröjde det två år innan vi sågs igen..

Först i början av sommaren blev det en roadtrip upp till henne.. O jag lät henne gå loss på mitt lååånga hår.. Sen va det inte så långt längre :P



Och i slutet av sommaren for jag o Engo upp till Uppsala igen för o ha nånstans att bo när vi skulle på Allsång..



Båda gångerna den sommaren bodde vi i Frida och Fias mysiga hus.. Som jag köpte en ö till!




Det känns helt hemskt, men sen dess har vi inte träffats.. Det har med andra ord gått 2 ½ år ... :(

Skandal!

Dessutom har vi båda två varit relativt jättedåliga på att höra av oss under dom här åren..

Men..

Det spelar ingen roll på nått sätt.. För varje gång vi väl hörs så e det som vanligt.. Vi hittar liksom tillbaka till varandra direkt.. Och jag antar att det är det som är äkta vänskap...

Här skulle det suttit fint med en fin bild på mig o Frida, men någon sådan finns inte :P






Och ja, jag har fotat vanliga bilder med min digitalkamera.. har man ingen scanner så...


Kommentarer
Postat av: fritte

oh herregud .har glomt bort att jag sett ut sådär!
åh längtar tills sommaren då ön ska få åka ut på tur!! älskar digg pusss

2007-02-18 @ 19:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0