Bortskämd..

Jag blev helt bortskämd igår.. Blev bjuden på supergod mat, fick se det jag ville se på TV'n, till efterrätt blev det B&J-glass o ja.. Jag blev bortskämd helt enkelt..

Låg o pratade halva natten, grymt mysigt.. Om första gångerna vi träffades, första dejten, första kyssen osv.. Häärliga minnen :)


Va o fixade mina naglar i morse.. så nu e dom finfina igen.. ;) På vägen tillbaka köpte jag lite frukost och tulpaner, o sen blev det mysfrukost innan jag tog bussen till jobb..


Gick bra på jobb.. som vanligt höll jag på o säga :P Kom 2 försäljare o vi hade provsmakning av.. ja, nått ;)


Kom hem, o på köksbordet låg det ett paket till mig.. Aladin-hjärtan.. Smarrigt.. o farligt ;)


åh, måste bli av med förkylningen så jag kan komma igång med träningen igen..!

Kommentarer
Postat av: L

ooh b&j glass är såå gott :D

2007-02-19 @ 17:52:19
URL: http://lumpy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0