Aj aj..

Sitter här o mår illa.. Det e grymt gott med Fanckes flätade franskbröd med sesamfrön till frukost, men det e inge bra att äta egentligen.. :S
Jaja, jag tränade igårkväll iaf, så lite kan man ju unna sig.. Bästa sättet att ge max mot boxningssäcken är att tänka på nån person man tycker mindre bra om.. hääärligt att få ut lite argressioner.. :P

Mindre härligt att jag sträckte mig efteråt när jag stretchade.. det bara brände till mellan skulderbladen... det värsta har lagt sig, men jag e fortfarande helt stel.. :/ Kanske får tigga till  mig en massage ikväll.. ;) brukar iofs få lite massage utan att behöva be om det.. bortskämd e man.. :)


Fick hem lite kläder igår som jag beställt från H&M.. 2 sköna ribbade linnen.. tyvärr va det röda i sönder i sömmen så jag måste skicka tillbaka o byta.. härliga H&M.. :P
Hade även beställt leggings, har haft helt sbårt o hitta nån som slutar på vaden.. måste letat fel ellernått.. men nu så ;)
Och så blev det en kofta.. grymt mysig va den.. :)

112030-43

Förhoppningsvis kommer kläderna jag beställt från Halens nu i veckan också.. sen har jag nog stillat mitt shoppinhbegär för ett bra tag framöver.. iaf enligt mamma ;)


Nu e det dags att göra sig iordning för jobb..

åh, just det! Vi har börjat med semlor nu.. jag gillar inte semlor egentligen, men igår så exprimenterade vi fram gryyymt goda chokladsemlor..

Vanlig vetebulle
Mandelmassa med kaffe och kakao.. mycket!
Grädde med o'boy (smakade som chokladmousse)
Kakao på toppen

Jammiiiii!
Faaarligt god.. tur man bara åt en halv :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0