1 + ½ + ½

Okej, lite mer o stryka från listan..

Har varit ute o gått med Iris.. körde ner till stranden.. va förberedd på "det värsta" men stranden fanns kvar.. man såg dock tydligt hur högt upp vattnet hade varit, men nu hade det dragit sig tillbaka :)


Jag har även städat en massa.. Kvar nu är bara dammsugning.. o bädda rent.. dom "skitiga" sängkläderna ligger i tvätten iaf..

Jag har även bestämt vad vi ska äta.. fast inte börjat laga maten än.. :P

Så, nu ska jag äta upp min Risifrutti, sen blir det dammsugning, sen lämna Iris hos mormor o morfar o när vi kommer hem sätter jag igång med maten.. Om jag inte hinner göra det innan vi åker till mormor o morfar.. storebror ville kolla klart på nån fotbollsmatch..



åh, intressepilarna bara flyyyyyger omkring känner jag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0