Världens bästa Engo!

Idag ska jag leka med Engo!!!! :D Vi ska in till staden o handla dom sista julklapparna.. haha, ute i god tid ja :P

Jag har 3 julklappar kvar, den ena vet jag vad jag ska handla, dom andra två e inte helt klara.. men men :)


Ikväll blir det sedvanligt lillejuls-firande i byn! Jag hoppas att större delen av kvällen spenderas inne på Puben, då där e liveband o en del av släkten :P O lite andra anledningar, men det behöver vi inte ta här.. la la la :)


För övrigt så börjar jag känna mig kärlekskrank.. Jag vill träffa nån.. nån riktig liksom.. nån som sätter min värld i gungning.. Känns som jag kommer behöva nå till våren.. Kommer bli grymt tomt när Mollan sticker.. Hon har verkligen varit min stöttepelare det senaste halvåret när saker o ting har gått mindre bra..


Nej, dags o göra mig iordning.. ha en bra dag! :D


Kommentarer
Postat av: Emma

Najjs att ni kommre ner där senare! :D kramis

2007-12-23 @ 12:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0