Var tog tiden vägen?

Alltid samma sak alltså..

Nyss hade jag drygt 2 timmar på mig innan jag behövde va klar.. Nu sitter jag här, nyduschad med omålade tånaglar (dom ska alltså målas) o ska iväg om 50 min max.. Måste få lite mat i magen, måste kolla så jag kan ha på mig det jag tänkt (annars blir det panik :P), sminka mig o fixa håret..

hmm, bara o inse.. håret får lufttorka o plattas hos Mollan.. o så blir det snabbmejk här o bättring hos Mollan.. så får det bli..

Nu måste jag äta nått iaf! Hade mysfrukost idag, äggröra, bacon o goda bullar med ost o jordgubbsmarmelad. Drack Tropicanas apelsin/ananasjucie till o läste Sydsvenskan o Kvällsposten. Najs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0