Uppdatera tack!

Kära bloggare därute!

Idag e jag trött, seg o uttråkad o har därför självklart fastnat här. Kan ni då inte va snälla att uppdatera liiite mer?! :D


Va ute o gick en runda nyss med mamma o Flisan.. skönt o få lite frisk luft även om det är lagom deprimerande väder.. :S

Snart blir det mat, storebror jobbar ikväll så det blir tidig middag.. Nån slags rester från igår blir det, jag ska nog koka lite makaroner till köttbullarna, så e jag nöjd :)

Kvällen blir lugn, troligtvis film med familjen (Tomten e far till alla barnen?!)

Fan, nu tryckte jag på flera tangeter samtidig to det blev kursiv stil o det funkar inte o ändra tillbaka?! :S

suck.. jaja.. hej svejs så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0