Underbar kväll!

Åh, gårdagen på Puben va riktigt lyckad! Hade grymt skoj!

"Hej jocke!" haha.. En grej har jag lite ångest för, men va fan.. får hoppas på regn :P


Det e när engo e hemma som man förstår hur mkt man saknar henne.. men snart blir det åre för min del igen!


Somnade lite efter 3 igår, ställde klockan på 10.30,, vilket e alldeles för lite sömn för mig..

men, det e julafton o det ska firas här hemma, o mamma jobbar så det e bara upp o hoppa.. sista julklapparna e inslagna, nu ska jag koka saftsås o steka köttbullar o skiva leverkorv o massa andra mat-grejer..
sen städa det sista på rummet, tjata på lillebror så han dammsuger o hinna byta julklappar med mollan o engo.. o så duscha o göra mig julefin innan 14.45 när släkten kommer.. ehh.. ja, bara till o börja!


GOD JUL PÅ ER ALLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0