Telefonförsäljare..

Nått jag tycker e jättejobbigt e försäljare som står i stan o inne i affärer o vill sälja på en grejer.. Jag känner mig otrevlig när jag säger nej o vägrar att prata med dom, så jag brukar försöka undvika ögonkontakt :P

Idag när jag skulle in på Wliiys o handla så såg jag att det stod 2 killar från Telenor där.. Skönt, tänkte jag, eftersom jag har Telenor.. slipper man tjafsa.. :P
Så jag gick förbi, dom frågade vad jag hade för abbonemang o jag svarade Telenor o trodde jag hade klarat mig...

Men inte..

Då frågade dom mig när jag skulle få en ny telefon, o om jag ville ha en redan nu..

Så efter 5 minuters prat så gick jag därifrån med ett kontrakt på uppdaterat abbonemang o en ny mobil kommer hem inom 10 dagar..

Hoppas jag inte blev allt för lurad.. ;)

Kommentarer
Postat av: engo

hahahhaa....lättlurad, precis som jag!!!!!!!

Nä då...de lura nog inte smarta Lojse

2007-12-10 @ 10:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0