Slut som artist..

ahh.. jag e sååå trött..

gick bra o jobba igår, va jäkligt soft, bara stå o servera öl i stort sett.. :)
Somnade dock itne förrens vid 2 o sov dåligt.. som vanligt känns det som :/

jobbade 9-16.30... blev nyttig lunch bestående av scones med ost o marmelad, pancakes med lönnsirap o o'boy att dricka! :D

När jag kom hem lagade jag middag, medans den stod i ugnen slog jag in lite julklappar o efter maten fortsatte jag med mandelmussle-baket som påbörjades igår..
Jag orkade dock inte göra klart alla.. :$ men ca 70 st blev det.. + 92 igår då.. ringde faster o frågade om dom började bli sugna på musslor, så farbror kom hit o hämtade en 40 st..  :)

Hade tänkt fixa med fotokalendrar nu, som mormor o morfar o farmor får varje år i julklapp, men jag orkar verkligen inte.. :/


Mammas morbrors fru fyller år imorgon o jag hade tänkt följa med på kalaset, men jag känner nu att jag hoppar det..
Efter jobb imorgon ska jag istället klä granen (först fixa band till alla kulor), färga håret o röja på rummet.. o lämna musslor till farmor :)

På tisdag blir det nog Ystad o på onsdag e det julmiddag med jobb.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0