Nyårsafton!

Igår somnade jag lite efter 12 o idag vaknade jag lite efter 11... naaajs!

Adam hämtade upp mig vid 12, vi körde till Vellinge där jag hjälpte han o hans  kompis att handla diverse saker inför kvällen :P
41 pers föra mig i kön på Systemet.. jej! O jag kände mig inte all suttittad när jag kånkade ut med 16 öl o 14 cider...

Nu har jag fixat efterrätten till ikväll.. blir nog gott.. :)


Kvällen ska jag för övrigt fira hemma med familjen. Storebror börjar jobba halv tio, så han ska äta med oss. Känns helt okej faktiskt o va hemma.. Vi ska äta god mat o bara mysa. Blir säkert nått spel o kanske nån film.

Och jag ska fixa nån slags nyårskrönika :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0