Lång dag..

Helt slut även idag..

Vi hade missat att det va skolavslutning idag, o helt plötsligt invaderades vi av elever, föräldrar o lärare.. Tur det är proffs som jobbar :P

Efter jobb blev det en sväng in till Mobilia för o fixa dom sista julklapparna.. så va tanken iaf.. Skulle köra pappa till några kunder så jag hann inte leta efter allt så det får bli en annan dag.. :)

Gick inne på Konsum i typ en kvart o försökte komma på vad jag skulle äta till middag.. köpte ett paket bacon som jag stekte, micrade ris som låg i frysen o gjorde beasås.. snabbt gott o inte alls nyttigt :)

Nyss ätit upp o nu sitter jag här o får ständigt gå tillbaka o rätta stavfel som kommer för att jag e så trött..

Blir sängen strax..


Sa jag förresten att jag e lite julledig nu?
5 hela dagar.. knappt härligt.. Har inte varit ledig så många dagar utan att ha åkt bort sen jag började på bean bar.. fast jag klagar inte.. älskar ju mitt jobb :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0